Értekezletek, megbeszélések vezetése virtuális keretek között
A virtuális munkakapcsolatok, az online értekezletek jelentik most az egyetlen lehetőséget a vezetővel, a munkatársakkal való találkozásra. Ezért kiemelkedő jelentőségű az új munka és viselkedéskultúra gyors és magas színvonalú kialakítása, az alkalmazást segítő módszerek és technikák elsajátítása.
A képzés alaptematikája, amit az adott cég igényeire, az általa használt platformra adaptálunk
Időtartam: 3 óra képzés + 3 óra tanácsadás
Helyszín: az online tér, a cég által használt platform
Vezetői kommunikáció virtuális keretek között, krízis idején
Az emberek igen nagy százalékának „normál” munkarendben is szüksége van a szociális kapcsolatra. Több általunk kért visszajelzés mutatja, hogy ebben a „Home Office” állapotban ez az igény felerősödik, sőt, még azoknál is megjelenik, akikben eddig nem volt jelen. Így vezetőként éreztetni kell, hogy van mögöttük valaki, aki nem csak feladatot ad, hanem támogat, megért, meghallgat.
Középpontba került a FIGYELEM, TÖRŐDÉS – MAGA AZ EMBER! Ezt mással nem lehet elérni, csak megfelelő KOMMUNIKÁCIÓVAL! De mi is ilyenkor a „megfelelő”?
A képzés alaptematikája
Képzésünket az adott megbízó által használt platformon, a cég kommunikációs sajátosságaihoz igazítva tartjuk.
Időtartam: 2 x 3 óra képzés + 3 óra tanácsadás
Helyszín: az online tér, a cég által használt platform
Vezetői munka, irányítás virtuális keretek között
A távmunka alapjaiban forgatja fel a hagyományos, közvetlen jelenléten alapuló vezetés napi rutinjait. A vezetői fókusz gyors változása, a feladatok és kapcsolatok menedzselése online körülmények között más hozzáállást, új készségeket igényel mindenkitől.
Egyre több vezető keresi saját válaszát az aktuális kérdésre: korlátozott vezetési lehetőségek közepette, hogyan lehet kézben tartani az irányítást?
A képzés alaptematikája
Képzésünket az adott megbízó által használt platformon, a cég kommunikációs sajátosságaihoz igazítva tartjuk.
Időtartam: 2 x 3 óra képzés + 3 óra tanácsadás
Helyszín: az online tér, a cég által használt platform
Elengedett kéz? Home office-ban dolgozók menedzselése
A vezetői munka eredményességének legfontosabb mutatói a krízis ellenére sem változtak: mennyire képes a vezető az egyéni elkötelezettséget és a produktivitást fenntartani, a feladatokat megfelelő minőségben, határidőre megvalósíttatni. Ami alaposan megváltozott az a távmunka jellegéből adódó feladatkiadás, támogatás és végrehajtás lehetősége, táv menedzselhetősége.
A képzés alaptematikája
Képzésünket az adott megbízó által használt platformon, a cég kommunikációs sajátosságaihoz igazítva tartjuk.
Időtartam: 2 x 3 óra képzés + 3 óra tanácsadás
Helyszín: az online tér, a cég által használt platform
A hatékony otthoni munka - Idő és feladat menedzsment home office-ban
Az idő nem visszafordítható és nem visszaadható. Az otthon végzett munka csábító szabadságot adhat, de könnyen szétfolyhat. Hogyan tegyük a napjainkat mégis tartalmassá és végezzünk el minél többet úgy, hogy a nap végére elégedettek legyünk? A képzés ehhez ad ötleteket és konkrét gyakorlati útmutatót.
A képzés alaptematikája
Képzésünket az adott megbízó által használt platformon, a cég kommunikációs sajátosságaihoz igazítva tartjuk.
Időtartam: 2 x 3 óra képzés + 3 óra tanácsadás
Helyszín: az online tér, a cég által használt platform
Hatékonyan home office-ban
Az emberek nem válnak kevésbé hatékonnyá az otthoni munkavégzés során, feltéve, ha elsajátítják a távmunka megfelelő technikáit és kellő támogatást kapnak vezetőiktől, munkatársaiktól.
Tréningünk fizikai, technikai és tudati/lelki oldalról biztosít segítséget ahhoz, hogyan lehet a legtöbbet kihozni magunkból, jelenlegi helyzetünkből. Inspirál a legmegfelelőbb környezet és szokások kialakítására, így is támogatva, hogy az otthonunkból történő munka elérje a korábban munkahelyi körülmények között nyújtott hatékonyságot.
A képzés alaptematikája
Képzésünket az adott megbízó által használt platformon, a cég kommunikációs sajátosságaihoz igazítva tartjuk.
Időtartam: 3 x 3 óra képzés + 3 óra tanácsadás
Helyszín: az online tér, a cég által használt platform
Konfliktuskezelés a virtuális térben
A home office működési nehézségei, a vírus miatti bezártság és elzártság folyamatos feszültség forrásként romboló hatással lehet családunk és önmagunk életére. A felgyűlt feszültség óhatatlanul is konfliktusokhoz, hatékonyságunk, munkateljesítményünk és együttműködési készségünk romlásához vezethet.
A tréningünk olyan képességeket fejleszt, amelyek a virtuális térben végzett munka és kapcsolattartás közben felmerülő konfliktusok kezeléséhez krízis idején különösen nélkülözhetetlenek.
A képzés alaptematikája
Képzésünket az adott megbízó által használt platformon, a cég kommunikációs sajátosságaihoz igazítva tartjuk.
Időtartam: 1 x 3.5 óra képzés + 3 óra tanácsadás
Helyszín: az online tér, a cég által használt platform
Kommunikáció és konfliktuskezelés viselkedési stílusok alapján
Miért viselkedünk olykor saját magunk számára is meglepő módon bizonyos helyzetekben? Mi a viselkedés szerepe a mindennapokban, az emberi kapcsolatokban? Hogyan hatunk másokra?
A DISC módszertan segítségével alap szinten gyorsan és hatékonyan, szinte azonnal tudják értelmezni önmaguk és mások viselkedési stílusát, mások „komfortos” viselkedéstípusát. Képesek lesznek megtalálni a „kulcsot” a kommunikációs helyzetek hatékony kezeléséhez.
A képzés alaptematikája
Képzésünket az adott megbízó által használt platformon, a cég kommunikációs sajátosságaihoz igazítva tartjuk.
Időtartam: 2 x 1.5 óra képzés + 3 óra tanácsadás
Helyszín: az online tér, a cég által használt platform
DISC modellen alapuló kommunikáció és konfliktuskezelés
A DISC módszertan segítségével gyorsan és hatékonyan tudjuk értelmezni önmagunk és mások viselkedési stílusát. Jól használható értelmezési keretet adunk ahhoz, hogy tudatos, személyre szabott, hatékony kommunikációt és konfliktuskezelést alkalmazzunk a velünk kapcsolatban álló személyek vonatkozásában úgy, hogy közben mi irányítjuk, uraljuk a helyzetet.
A képzés alaptematikája
Képzésünket az adott megbízó által használt platformon, a cég kommunikációs sajátosságaihoz igazítva tartjuk.
Időtartam: 2 x 1.5 óra képzés + 3 óra tanácsadás
Helyszín: az online tér, a cég által használt platform
CONSACT HUMAN RESOURCES SOLUTIONS
CONSACT MINŐSÉGFEJLESZTÉSI
ÉS VEZETÉSI TANÁCSADÓ KFT.
1132 Budapest, Victor Hugo utca 11-15.
Tel.: +36 30 204 0320
E-mail: consact@consact.hu
Ügyfélszolgálat:
Hétfőtől péntekig 9 órától 16 óráig